måndag 25 januari 2010

Livet det är något man inte kan förstå.


Jag har ett stort mega problem, det vore så enkelt om alla skulle ta initiativ istället för mig. Jag menar det handlar om män förstår ni. Tänk om en jättesnygg kille gillar mig men den vågar inte gå fram och säga det till mig, då är det ju jättepinsamt för mig att fråga om han gillar mig och om jag gillar någon tycker jag att det är hur jobbigt som helst att prata med den personen. Jag har det så nu, att jag inte vågar gå fram och prata med honom på riktigt, jag menar man frågar typ hur han mår men inget mer. Jag vet inte vad jag ska säga! Jag vet att jag ser bra ut, men jag har så himla dåligt självförtroende när det gäller sånna saker. Sen är det så här att han har precis gjort slut med sin flickvän och man vill ju inte direkt stöta på någon då, speciellt inte om man känner flickvännen lite. Blä, varför faller jag alltid för sånna som är sjukt svåra att få. :O svara mig på det!

Var och kollade på Fabians 4 four i lördags på musikens hus i majorna, de är med i en musik tävling som heter emagenza. Fabians 4 var bäst, och publiken var pepp. Gillade inte de andra banden jag såg. De gick vidare, så nästa gång är det på Sticky Fingers enna, den 8 april! Dra med er alla polare och kom! They are an awsome liveband! <3

Ganska kul grej, jag har klippt mig kort också, så nu är jag ashet! ;)


// Matilda

Inga kommentarer: