måndag 11 januari 2010

Nytt år och sånt!

Ja, det har blivit ett nytt år, 2010. Jag tror det här året kommer bli helt awsome! :) Hoppas det iaf... för det skulle inte vara fel.

2009 var rätt lugnt.

1. egypten
2. mamma, pappa och jag fyllde jämnt
3. Cissi tog studenten
4. Way out west 2009
5. Började på Helsjön
6. Min bästa vän i hela världen flyttade till USA och ska vara där i ett år!
7. Kungälv 2009/2010

Sen var det säkert massa andra grejer som jag glömde bort att skriva. Tillexempel att Anna Lundgren flyttade till Grand Canaria och hennes efterträdare blev Kristin som verkar superbra för alla! :)

Många har flyttat från Sävedalen också och några har bara slutat i kyrka.

På detta nya år har jag hunnit med att vara på läger, pussla klart ett pussel och flytta till ett rum på tredje våningen, inte dubbelrum längre SHIT, VA SKÖNT! Jag är happy!! :D

Nu blir det Matilda musik ALL OVER! :D eller ?

Har precis Duschat och ja det är svinkallt här!! :( håller på att frysa ihjäl typ! :O men men det är sånt man får ta.. :P

Men ni får ha det så bra gott folk!

Matilda

1 kommentar:

Anna sa...

Vad roligt att höra att Kristin är bra jag kände det också. Sköt om dig var du nu är kramar Anna