tisdag 14 september 2010

Dagen började bra men morgonen slutade dåligt!


Hej!
Shit vad jag är irriterad, gå och ta er alla översittare. De som alltid ska säga någonting om hur man säger en sak eller fucking GÖR en sak! Det är inte deras bekymmer. En sådan knackade på mitt rum ganska nyligen och sa att: öhm, jag ska ge dig ett tips, öva i övningssalarna, det hörs ut, liksom det stör ingen annan men det kanske stör dig eller så. då tänkte jag: Varför bryr du dig ens det är inte din sak att säga åt mig vad jag ska göra och inte göra, och om det nu inte stör någon annan så va fan, lämna mig ifred liksom! sedan sa jag: Okej, jag ska tänka på saken! och han himlade med ögonen och sa: Ska tänka på saken. Vad fan vill han mig, han kommenterar alltid mina beslut och vad jag gör allt är fel. Allt jag gör. Det är fan inte bra för självförtroendet!

Nu har jag skrivit av mig lite, ni kanske tycker att jag överreagerar men om ni vet hur den här personen är mot mig så förstår ni att jag reagerar.

puss och kram

1 kommentar:

Anna sa...

Kan det bero på avundsjuka.
Heja Matilda.
Kram Anna