lördag 9 april 2011

Hej!

Nu är jag tillbaka från mitt uppehåll härifrån! Jag kom faktiskt på att jag kanske skulle börja igen när jag såg att en av mina gamla klasskompisar på gymnasiet gjorde det. Hm, någon slags bekräftelse kanske? Brukar vara det när man skriver om vad man gör hela tiden för andra. Men jag gör det för att jag tycker om att skriva och för att jag ska ha en anledning att göra det. Äh, skitsamma!

Igår var jag på klassfest det var trevligt! Jag fattar dock inte varför vissa ska dricka så mycket. Det kommer ju bara tillbaka på de själva och så blir man sjukt orolig för dem att det ska hända något eller om det är något som har hänt eller att de ska göra sig själv eller andra illa. Inte det man vill ha ut av en kväll enligt mig. Men iaf, vi fick massa god mat och lekte roliga lekar, pratade med varandra och kom varandra närmare.

Kvinnan som hade festen heter Malin och hon var hur toppen som helst! Tack till henne!

Idag degade jag hela förmiddagen och sen åkte jag till stan för att träffa lite vänner! Eftersom det var sol var jag bara tvungen att ta på mig en sommarklänning och det jag blev förvånad över var att inte frös ett dugg det var så gött! Mina vänner hade vart och köat till idol men kom inte in, men det ledde till förtur. Så de ska dit imorgon igen, jag har också bestämt att jag ska göra ett försök imorgon! Önska mig lycka till! =)

Jag har också gjort bort mig för honom jag gillar idag himla skit, skrev ett väldig dumt SMS. Inte att jag skällde ut honom men en annan grej.

Sen såg jag världens snyggaste kille på min buss hem jag menar i Sävedalen, det finns en skitsnygg kille i Sävedalen. Jag trodde faktiskt inte det skulle hända! ;) Jo, de ser ju dock helt okej ut men verkligen inte som honom! :O

Puss och KRAM!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vem är den snygga killen i Sävedalen? Vilken buss var det?! Haha ;)
Kram Jossa