fredag 22 april 2011

GLAD PÅSK!

Hej!

Shit vad arg jag blir på mig själv, ska aldrig mer se på deckare. Jag får bara massa griller i huvudet. Det är ju det värsta som finns. Nu kan jag inte sova, och kommer troligen vara uppe till 5. BAJS!

Det har varit en varm vårdag idag, vill nästan säga sommardag men det är bestämt att i den här månaden är det vår och inte sommar. Jag har vart hos min faster och hennes sambo i Skövde med familjen idag. Det var jättetrevligt,farmor och en av mina kusiner var där. Farmor är så rolig för hon ska alltid göra diskussion av allt. Min mamma är ganska bra på att diskutera så det står alltid mellan henne och farmor. ;) Jag har kommit på att socionom kanske inte är så bra för mig ändå, det kan bli jobbigt psykiskt tror jag. Ska nog söka någon ljudteknik linje iaf. Det tror jag skulle bli intressant.
Ska köpa ett ljudkort, skaffa ett musikprogram och skaffa en mic så jag kan spela in lite själv.

Sommarjobb har jag fått ett också, inte det man tjänar mest pengar på men det verkar helt okej, på en kyrkogård som lite kyrkovaktmästare eller så. Kan funka rätt bra för mig. Det som jag stör mig något på är att det är ett jobb som få i min ålder söker. Så det blir fullt av massa småbarn där är jag rädd för. Men jag är kompisar med många yngre så det kanske inte spelar någon roll. Det ska bli kul iaf att göra något annat än att jobba med barn.

Annars har veckan vart ganska lugn, typ träffat vänner och bara vart hemma och sovit. ;)

Som man gör på lov!

Nu återstår det väl bara att säga Glad Påsk och ha en gul sådan, gult är inte fult det är kult! ;)

puss och kram <3

1 kommentar:

Anna sa...

Var ett tag sedan jag läste men det var en trevlig läsning.
Kram Anna